Midsommar

Hej allihopa!
Jag är ledsen för att jag inte har bloggat på några dagar! Jag åkte till mitt landställe och firade midsommar, men när jag hade kommit dit märkte jag att det inte fanns något internet! Inte ens på mobilen! :O Men nu är jag tillbaka iallafall! :D Jag var där med min familj och med mina kusiner, och vi hade femkamp! :D Det var jättemysigt och jag vann en badmadrass ^^ Bye bye!                                                                                       
 
Nitarna på skalet jag köpte börjar gå av :O Haha, jag känner att bilden är lite osammanhängande till inlägget. Jag har förresten hittat min överföringssladd \o/ den hängde i en galge... :O

Kommentarer
aliengirl- life with autism and art

Trist när man inte har någon internetanslutning! :(

2013-06-24 @ 10:49:40
http://aliengirllouise.blogg.se

♥ Kommentera här ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv mycket!

Trackback
RSS 2.0